Modelína - pomocník na kolejišti

01.01.2011 03:25

Mám tu pro vás tip, na který jsem přišel přímo v praxi sám osobně a to sice na svém kolejišti. Asi to zní blbě, ale zjistil jsem, že modelína neboli plastelína se dá využít na mnoho způsobů na kolejišti. Ať už jde o zkrášlení či potíž. Nejčastějším pomocníkem je modelína ve špatném terénu. Hodně se také využívá ke zdvyhnutí na přejezd či na vánice na zasněženém kolejišti. Mám tu pro vás pár foteček přímo z mého kolejiště.

 

Právě zde jsem využil modelínu pro vyrovnání zdvihu silnice ke kolejím.

 

Po zasypání statickou trávou vypadá vše ihned lépe... ;) Silnice není ještě očištěna, takže je na ní trochu té trávy.

 

Zde jsem špatně vytvaroval pájkou zdvich ,ale i tady mi pomohla modelína ;)

 

A právě zde nastal největší problém. Přidělával jsem trochu toho zdvihu a nějak se mi to vymklo z rukou. Na neštěstí jsem si toho všimml až když jsem pokládal kolejivo. Něvěděl jsem si vubec rady, ale pak mě napadlo, že by se to dalo vyrovnat modelínou a tak jsem to zkusil. Každopádně pokus byl úspěšný.

 

Hned po vytvarování podloží (také modelínou)  se mohla ihned pokládat statická tráva.

 

Pokrytí povrchu statickou trávou od firmy Noch. Jejich statická tráva se mi zamlouvá více než od firmy Polák.

 

Kolej po zasypání z obou stran. Na to ,jak jsem se obával, že v tomto místě to dopadne špatně, tak jsem velice potěšen :)

 

No a po zasypání štěrkem to má konečně svoji šťávu. Myslí, že se mi to velice povedlo... ;)

 

—————

Zpět


Modelína - pomocník na kolejišti

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.