Náklad dřeva do vozů Es

04.03.2011 07:10

 Jak již říkal Vovo ná svých stránkách www.mojett.cz, tak se asi všichni shodneme, že když jezdí po kolejišti otevřený nákladní vůz, tak to není to pravý ořechový. No já jsem se rozhodl, že si do nákladních vozů Es vyrobím náklad dřeva. Výroba byla lehká a trvala cca 10min ;) Můj styl výroby se ani nedá nazvat výroba a skládní. Více méně je to více podobné skutečnosti, než když jsou tam ty klády přilepené.

 

Zkrátka a dobře ,venku jsem si utrhl pár vět viček. Moc jsem tomu nevěřil, že to bude mít malou životnost  atd.. ,ale přesvětšilo mě, že je to lepší způsob než např. špějle.

Z větviček jse si odstranil pupínky a nakrájel zalamovacím nožem na 2cm kousky. Jak je již vidět na úvodní fotce, tak jsem se dal na náklad na šířku. Přijde mi, že to vypadá mnohem lépe

No, a klacejčky nakrájené na kousky stačí pak už jen poskládat do vozů. Já vím, vypadá to asi blbě, že nechci nic lepit, ale je to reálnější. A když náhodou se stane nehoda, tak co bude reálnější ?? Když se převrátí vůz a vypadne kostka dřeva v sobě nebo když se klády vysypou ?? :D Mě to prostě vyhovuje takhle ;)

A nazávěr ještě fotečka z vysokostěnného vozu

Nuže, kdo chce může si i větvičky přilepit, ale hlavně doporučuju nechat větvičky vyschnout. Protože se potom malinkou scvrknou, takže nachat vyschnout a všecno bude OK ;)

 

—————

Zpět


Náklad dřeva do vozů Es

Datum: 07.03.2011

Vložil: Suvis

Titulek: Co třeba čtvrtka?

Tak si je přilep na nabarvený papír, ať je můžeš vytahovat jako jeden kus. Pak budeš mít možnost jet s prázdnym nebo loženým vozem.

Odpovědět

—————

Datum: 12.03.2011

Vložil: Venca

Titulek: Dobrá

Víš, docela jsem nad tím přemýšlel, a myslím, že to tak bude asi lepší.. ;)

Odpovědět

—————