Rozhledna

11.12.2010 20:32

Velmi rád se dívám na videa pana Radislava Wimmera na stránkách Youtube.com.  Jednoho dne jsem se díval na video provádějící jeho kolejištěm a to sice částí s malým nádražíčkem "Kamenný Vrch". V reportáži je uvedeno, že se z rozhledny nedaleko kamenného vrchu je vidět hlavně do stanice Karlovice. Tak jsem se řekl, že si vyrobím také takovou rozhlednu a malé nádražíčko s tím ,že nádraží se bude jmenovat stejně "Kamenný Vrch" ,ale výhled nebude do stanice Karlovice ,ale do stanice Jičín .

Tak tedy ,rozhledna je vyrobena ze sirek a špejlí, aby tvořila 100% přírodní stavbu.

Jako základ jsem si udělal rám o výšce cca 10cm a šířce cca 4cm a zavedl první patro schodiště.

 

Postupem jsem si udělal další 4 patra stejným spůsobem jako první patro. Do rámu jsem již ale udělal čtverečky a skrze čtverečky příčky ze sirek, aby byla konstrukce pevná. Na vrchní část rozhledny jsem již také zavedl podlahu taktéž ze sirek.

 

Pohled na patra ze zadu

 

STřechu jsem vyrobil z šedé tvrdé čtvrky o tvaru čtyř hran

 

Finální dílo. Nevím jak vám, ale mě se rozhledna velmi líbí a mám z ní radost ;) :)

Velmi se omlouvám, ale při stavbě rozhledny jsem se nezábýval příliš focením, takže nemohu poskytnout přímý návod ke stavbě jako např. u dioramy. Doufám však ,že se vám tento článek líbí, a bude vás alespoň inspirivat pro vlastní tvorbu .. ;)

—————

Zpět


Rozhledna

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.