Stavebnice "Modelbahn shop"

01.03.2011 17:18

Pod stromečkem jsem letos našel stavebnici obchůdku od velmi dobré firmy Auhagen. Není to však obchůdek ledajaký, ale obchůdek s modelovou železnicí. V přesném německém znění "Modelbahn shop". Jelikož mě dárek velice potěšil, hned druhý den jsem se pustil do stavby ;) Je to stavba velmi ,ale velmi jednoduchá, takže se hodí i pro úplné začátečníky, což jsem asi já :D Néé, tak už se trochu vyznám, ale zkušenej taky nejsem. Jsem takovej pokročilej. Takovej akorát. No a zpět ke stavebnici. Součástí stavebnice jsoou i potisky. Nejsou to ale obtisky ,ale je to natištěné na normálním lesklým papíře, takže se to dá přilepit i např. herkulesem ( v mém případě)

 

A tady ještě v krabičce.

Jako první krok jsem si vlepil rámy oken a za okna plastovou folijku, která je také součástí stavebnice. je to jednoduchý. Hodně mě překvapilo, že stěny jsou již pohromadě.

 

Hned druhou věc ,kterou jsem udělal podle návodu bylo, že jsem si přilepil rám dvěří a za ně také plastovou fólijku. Zde má plastová folijka již hrubší tvar, jak to u běžnách krámků bývá.

 

Další věc byla lepení výkladních skříní. Nebylo to nijak složité, nalepil jsem taktéž pouze jen fólijku do předem vyřízlého obdélníčku.

 

Co mě velice zaujalo byla výplň výloh a oken. Z tenkého papíru jsem se vystříhl a slepil náplň a poté pouze jednoduševsunul do krámku. Výplň mohu taktéž po sejmutí střehy kdykoli vyndat.

Dosazení váplně v krámku.

 

Taktéž střecha nebyla žádná těžká záležitost. Přímo střecha byla již v celku . Musel jsem pouze vykrojit odlitek z horního rámu spodní střechy a ten poté dosadit pod střechu. Hned jsem také aplikoval komín. Z komínu jsem musel taktéž vykrojit rouru, která byla zalitá malinko odlitkem. Poté jsem ihned nalepil na střechu.

Kompletní obchod (bez doplňků) .

Hotový obchůdek (bez doplňků) se stromečkem, který jsem taktéž dostal pod stromeček.

Dosazení v panelu (pořád bez doplňků)

 

Hotové dílo i s doplňky. Nepřeplásával jsem to, jediné co jsem aplikoval byl nápis nad výlohou "Modelbahn shop" a dvě cedule před vchodem. Nevím jak vám ale mě se výrobek mooc líbí ;) Moc mě to potěšilo, a bylo to za chviličku hotový ;)

 

—————

Zpět


Stavebnice "Modelbahn shop"

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.