Vůz Es z vlastní produkce

06.03.2011 19:22

Jednoho dne mne napadlo, že bych si vyrobil něco z ničeho. Lépe řečeno, prostě vyrobit vůz z vlastních potřeb. Je asi mnoho způpobů, z jakého materiálu vytobit vůz. Nejlepší je každopádně jakákoliv plastová tabulka o šířce 1-2mm. Já jsem zvolil papír. Ano, není asi ten nejlepší materiál, ale všechno je jednou poprvé a já jsem to chtěl zkusit. Mám v plánu vyrobit si i plošinový vůz, který bude právě z plastu. Ale to až příště. Tetnto vůz bude ale z papíru.

 

Se stavbou nybylo ani tak moc složité začít. Zkrátka a dobře jsem si jako první vyřízl dva obdélníčky, jeden z obyčejné čtvrtky a druhý z 1mm kartonu. Ten z čtvrtky bude sloužit Velikost jsem si nevzal z vozu Tillig tt, ale zpočítal jsem si rozměry z skutečného otevřeného vozu. Rozměru jsou tedy 78mm x 10mm x 20mm v poměru na délku, na výšku, na šířku.

Vystřihl jsem si 1cm široký proužek, což mají být stěny vozu. Spočítal jsem si obvod destičky a proužek zkrátil na délce 194mm, cože je celková délka obvodu. proužek jsem si nožem nařizl v rozích, aby šel dobře zohnout. No a přilepil jsem si ho k destičce ze čtvrtky. Jen bych rád podotknul, že stěny jsou také ze stejné čtvrtky.

No a přilepil jsem si ho k destičce ze čtvrtky. Jen bych rád podotknul, že stěny jsou také ze stejné čtvrtky.

 Ale pozor !!! nelepit sekunďákem !! :D ja jsem to potřeboval mit rychle slepené ,tak jsem použil sekunďák ,ale dopadlo to nějak takhle...

Dále jsem si vystříhl proužky pojezdu, ve kterých je upevněno dvojkolí, ale ten pojezd, který právě uvidíte, neni ten, který bude na finálním díle !! ja jsem naposlední chvíli pojezd předělal a vypadá teďka uplně jinak ( samozřejmně lépe.. ). 
Samotná kastle z úhlu....
Kastli jsem v nerovnostech malilinko zatmeloval... 

 

—————

Zpět


Vůz Es z vlastní produkce

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.