Zasněžená diorama za 3 dny.

28.02.2011 15:25

Jojojo... je tomu již pár měsíců... asi nějak kolem vánoc, co jsem se pustil do stavby dioramy v zimě. Diorama je ,jelikož je to zasněžená diorama, tak asi z období zimy... žeano, koho by to nenapdalo? No ,každopádně stavba dioramy trvala poze tři dny, a to sice s pžestávkami, takže celkoá doba strávená stavbou dioramy je cca 6h. Jinak, poslední vylepšeníčko jsem aplikoval aý minulý týden, takže by se dalo říct, že do té doby nebyla ještě hotová a její stavba trvala 3 měsíce :D ale to jen, kdyby....

 

No a ke stavbě... Asi jako první jsem si sehnal kus kartonu. Většinou se dioramy vyrábějí na dřevěnou destičku, ale já jsem zrovna žádnou po ruce neměl. Je to moje první diorama, takže to nebude asi žádná sláva. Snad se to někomu bude líbit ;) potom jsem si na karton nalepil koleje zároveň se štěrkem.

  

Aby byl štěrk i mezi pražci, jako to je i v reálném světě, tak nejdříve potřu plochu, na které má být kolej ,položim kolej a zasypu štěrkem,  teď tak koukam, jak jsem zaštěrkovával ještě před třemi měsíci a říkám si, že již mám krapet lepší metodu, takže je vidět ,že moje modelářské schoponosti postupují stále k lepšímu.. ;D

Hned, co zaschly koleje, tak jsem mohl aplikovat  cestu. Cesta jsem vyrobil z brusného papíru. Teď na to tak koukam a říkám si "kurde, ta cesta je nějak moc hrubá" ,ale co jak říkám byla to moje první dioramka, ale všechno je jednou poprvé a chybama se člověk učí !! ;)

Aby diorama nebyla moc obyčejná, tak jsem na ní udělal i vedlejší cestu a stromeček, který bude svítit ;) A mám tu další věc... ty cesty jsou asi dosti rovné a tak to veskutečnosti nebývá tak často !! :D no ale to neva.. žadnej moudrej z nebe nespad !! nebo jo ??

Aby tam i ten stromeček nestál sám ,tak jsem si k němu vyrobil domeček z kartonou. Okna jsem vyrobil z modrého lesklého papíru. Koukám koukám, že je to můk první domek. a nevypadá ani tak špatně, na to že je to má první stavba ,takže docela i dobrý.. ;) přimhouřím oko, mluví-li se tu o detailech.. ;D

Na cestu jsem pomocí šablony, kterou jsem si sám vyrobil natřel bílé pruhy temperovou barvou.... ty pruhy jsou dost silné že ?? nevadí.. zas tak špatně to nevypadá !! pořád lepší, než kdyby tam nebyly žádný... ;)

Kolem přejezdu jsem dal modelínu, abych zarovnal stoupámní k přejezdu ,jelikož se jedná o projekt vyrobený speciálně k vánocům, tak tam samozřejmně nesmí chybět sníh. Sníh se dá smaozřejmně koupit v modelářský obchodech za velmi příznivou cenu, ale ja jsem přistoupil k tomu, že nanesu pomocí herkulesu na dioramu piliny, které potom natřu tak též bílou temperovou barvou. (viz obr. v pravém dolním rohu)

Aby přejezd nebyl moc obyčejný, tak jsem se rozhodl udělat tam alespoň varovné značky, které jsem vyrobil velmi jednoduše pomocí špejle ,temperových barev a červené čtvrtky.

Dosazení varovných značek přímo na přejezd.

Zde je tak nějak vidět ,jak to vypadalo, tehdy když jsem to dokončil.. diorama ja uplně rovná ,takže to vypadá přecejen obyčějně, ale aby to nebylo obyčejné, tak jsem si alespoň malinko pomohl a to sice, že jsem si přilepil okraje ,takže je alespoň deska vyžší. No, od jednoho člověka ze třídy jsem zaslechl, jak mi řekl, že bych mohl udělat kolem silnic vyhrnutý sníh. Nápad to špatný není a taky že to později snad někdy udělám. Mám v plánu tam také dát někam mimo na velkou plochu aby nebyla tak prázdná pořádnou kupu sem tam špinavého sněhu od soli, přímo ze silnic. K vyhrnuté silnice dám také pluh a možná tam přibide a Coca-cola kamion. Ale to až příště... ;)

 

 

 

 

—————

Zpět


Zasněžená diorama za 3 dny.

Datum: 10.07.2014

Vložil: Pharmk15

Titulek: Good info

Very nice site!

Odpovědět

—————

Datum: 10.07.2014

Vložil: Pharmb910

Titulek: Good info

Very nice site! <a href="https://opeyixa2.com/qovqvo/1.html">cheap goods</a>

Odpovědět

—————

Datum: 10.07.2014

Vložil: Pharmf128

Titulek: Good info

Very nice site!

Odpovědět

—————

Datum: 10.07.2014

Vložil: Pharmc450

Titulek: Good info

Very nice site! <a href="https://opeyixa2.com/qovqvo/1.html">cheap goods</a>

Odpovědět

—————

Datum: 09.07.2014

Vložil: Pharme313

Titulek: Good info

Very nice site!

Odpovědět

—————

Datum: 09.07.2014

Vložil: Pharme554

Titulek: Good info

Very nice site! <a href="https://apeoixy2.com/xqqsrv/1.html">cheap goods</a>

Odpovědět

—————

Datum: 07.07.2014

Vložil: Pharmc254

Titulek: Good info

Very nice site!

Odpovědět

—————

Datum: 07.07.2014

Vložil: Pharme778

Titulek: Good info

Very nice site! <a href="https://apxoiey2.com/qovqat/1.html">cheap goods</a>

Odpovědět

—————

Datum: 07.07.2014

Vložil: Pharmk649

Titulek: Good info

Very nice site! <a href="https://apxoiey2.com/qovqat/1.html">cheap goods</a>

Odpovědět

—————

Datum: 06.07.2014

Vložil: Pharme700

Titulek: Good info

Very nice site!

Odpovědět

—————